logo_med_tekst.gif
Frise - Medlemsbutik

Salgs- og leveringsbetingelser

Priser
Alle priser oplyst på hjemmesiden er incl. moms. 

Den oplyste pris er uden fragt og ekspeditionsgebyr. 

Rabatter fremgår først af fakturaen, man modtager med varerne.


Direkte bestilling og fakturering
Kunder der ønsker at købe varer i shoppen, kan lægge varer direkte i indkøbskurven og vil efterfølgende få tilsendt faktura fra Dafolo A/S. Varer og faktura følger altid hinanden.


Det koster 65 kr. at bestiller telefonisk hos Dafolo.


Aftaleindgåelse
Købet er indgået og bindende, efter du har trykket "Bestil".

Levering og leveringsomkostninger
Bestilles en vare inden kl. 14.00 er leveringstiden 1-2 hverdage.
Levering sker for købers regning. Leveringsomkostningerne er ekspeditionsgebyr på 25 kr. og fragt eller porto (begge dele ekskl. moms) som beregnes i henhold til varens vægt og fremgår af betalingsoversigten.
Alle varer sendes PostNord. Fragt eller porto fremgår af betalingsoversigten.
Hvis en vare er i restordre vil dette blive oplyst.
Du vil naturligvis få bekræftet, at vi har modtaget hele din ordre. For delleveringer vil det kun være de faktisk leverede varer, der faktureres. Alternativt faktureres det samlede beløb ved den sidste levering.
Dafolo kan ikke gøres ansvarlig for forsinkelse af leverancer, men vil altid bestræbe sig på rettidig levering.

Returret
Hvis du af den ene eller anden grund ikke er tilfreds med de varer du har købt på hjemmesiden, har du 14 dages returret. Forudsætningen for at kunne returnere er, at varen er ubrugt og i salgbar stand.

Varerne skal returneres til:
Dafolo A/S
Suderbovej 24
9900 Frederikshavn

Du skal selv betale returportoen, og du har ansvaret for varen under forsendelsen. Derfor kan det være en god ide at sende evt. retur som pakkepost - så har du nemlig postvæsenets kvittering. Fakturaen eller en kopi af fakturaen skal vedlægges de varer, der returneres. Hvis kun en del af det leverede returneres, skal det markeres tydeligt på fakturaen.
Skriv venligst begrundelse for returneringen.

Kreditering af returnerede varer
Hvis du returnerer en del af dine varer, sender vi inden 8 dage en kreditnota for at godtgøre det returnerede. Som kunde er du i øvrigt omfattet af de rettigheder, der fremgår af den danske Markedsføringslov og den danske Lov om visse Forbrugeraftaler. (noget om, at hvis der allerede er betalt, så skal der oplyses bankkontonr.)

Reklamation
Hvis det leverede er behæftet med fejl, eller ikke svarer til det bestilte, betaler Forlaget returportoen. Det kræver, at du henvender dig til os, pr. telefon på 96 20 66 66, og forklarer problemet. Enten sender vi en returpakkeseddel, som du skal bruge, når du returnerer varerne, eller også laver vi en aftale med GLS om at afhente pakken.

Behandling af kundeoplysninger
Når du afgiver en bestilling på hjemmesiden videregiver vi ikke dine oplysninger til tredjepart.

Produktinformation
Der tages forbehold for fejl og prisændringer i oplysninger på hjemmesiden. Der tages ligeledes forbehold for ukorrekt billedmateriale. Eventuelle fejl og ændringer kan ikke gøres gældende over for Dafolo.

Force Majeure
Skulle levering være forhindret på grund af force majeure, fritager det Dafolo for ethvert ansvar, og Dafolo forbeholder sig ret til at udskyde leveringen.